Wednesday, February 15, 2012

Zdravím

Zdravím, tak po hodinách rozhodovania som sa rozhodol že budem nakoniec písať blog a príspevky na facebooku v slovenčine. Má to zopár výhod a aj naopak. Pozrel som si štatistiky a je vidieť že veľa z vás, teda omnoho veľa je vás zo Slovenska a Českej Republiky. Sem tam sa pritúla niekto z USA a podobne (pozri obrázok). Takto sa mi bude písať aspoň lepšie a vy budete lepšie rozumieť. Avšak čo so zahraničnými ? Vytvoril som sekciu ENGLISH version kde si môžu preložiť stránku cez google, bohužial. Je to iba dočasné pokiaľ nedám spraviť normálnu plne hodnotnú stránku. Dúfam že túto zmenu uvítate kladne (vopred sa ospravedlňujem za gramatické chyby viac mi vonia angličtina, ale budiš). Texty ktoré boli písané v angličtine ostávajú pôvodné a ďalej sa píše takto. Platí to tak isto pre blog s photos.


No comments:

Post a Comment