Sunday, February 19, 2012

BLACK - Subpoetry (2012)

ak ste v mojej facebook skupine mohli ste si nedávno všimnuť status o pripravovanej spoluprácií s ďalším hudobným umelcom. A spolupráca je už tu. Chcel by som vám predstaviť tvorbu jedného začínajúceho ale podľa mňa aj nádejného umelcka ktorý sa venuje tvorbe hudby ktorá nieje na Slovnesku ešte tak známa a nehráva sa na disco tak veľa, čo je podľa mna veľká škoda. Áno je to DRUM AND BASS. Umelec pod názvom "BLACK" má na youtube už pomerne viacej tvorby ktorý si môžete vyhľadať. Sem pridávam jeho kvázi (album) dajme tomu. Zopár trackov plus jeden track so spoluprácov ďalšieho autora "the meemo". Ak máte záujem o dnb alebo záujem podporiť začínajúceho autora stiahnite si súbor (dole link) a vypočujte, podľa možnosti zdielajte na facebooku. Naša spolupráca bude pokračovať ďalej smerom hore, pripravujem videoklip ktorý sa začína točiť už budúci týždeň.


ak poznáš alebo tvoriš hudbu aj ty ozvi sa, pohyb v hudobnom smere ma baví a rád pomáham prezentovať mladých umelcov ako som ja.

No comments:

Post a Comment