Tuesday, May 14, 2013

Ekcelent - Slobodní (Prod. Skay), krátky náhľad pod masku

Včera to bolo presne dva roky od uverejnenia domácej verzie tracku Slobodní. Je mi cťou že môžem písať tento krátky článok a že som mohol priložiť ruku k tomuto dielu rapera zvaného Ekcelent. Pre tých ktorým je toto meno nové, Ekcelent do svojich piesní prináša pravdivé a silné slova o obraze dnešnej doby plnej klamstiev, machinácii a šialenstva. Track Slobodní ma oslovil viac než ako som čakal, internet je preplnený vecami na túto tému  myslím že to bravúrne zvládol a text vyvoláva až zimomriavky. Avšak je to len pravda ktorá vytvára tento pocit, pravda ktorú si vedomo nevšímame a pritom o tom všetci vieme. Už dávno nastal čas postaviť sa a začať niečo robiť pre nás, pre dobro našej budúcnosti a pre dobro budúcich generácii, chceme im tu nechať len väčší bordel ako je teraz ? Ekcelent je jeden z mála "bojovníkov" ktorí len nehovorí ale aj koná. Nemohol som si nepovšimnúť komentáre na stránkach v ktorých sa písalo o tom že niečo ako tento track tu už bolo. Preto by som chcel pridať Ekcelentove vyjadrenie k tomuto" jo Dole pridávam ešte jednu tvorbu od tohto autora v ktorej spolupracoval s českým raperom: Revolta, taktiež pridávam aj odkaz na fanpage.







No comments:

Post a Comment