Tuesday, January 8, 2013

hudobná "tvorivosť"

Pred nedávnom som sa rozhodol že sa povenujem aj troška niečomu inému ako fotkám a videu. Tento krát som skúsil vytvoriť hudbu ktorá je pre mňa blízka, a získava si čoraz viac a viac fanúšikov po svete, dubstep. Síce možno moje výtvory sa k tomu moc nepribližujú ale snáď sa to niekomu zapáči. Pridávam sem svoje dva prvé testy jeden je dubstep s reggae podkladom a druhý je troška "tvrdší" dubstep na tému illumináti. Časom chcem rozhodne vytvoriť viac takýchto vecí, uvidíme pokiaľ ma bude držať inšpirácia. Takže nech sa páči dva tracky zo soundcloud.com




Ďalšia časť textu pomimo hudby. Pre tých kto využívate tumblr, vytvoril som si profil obsahujúci troška
inšpirácie tak kto na tom fičí navštívte ma a nesledujte (http://patisproduction.tumblr.com/). Čo sa týka videí momentálne pripravuje zopár videí a dúfam že aspoň jedno možno viac zrealizujem, ale o tom viac informácii časom.

No comments:

Post a Comment