Monday, November 5, 2012

RAP FIESTA


Je tu ďalší týždeň a spolu s ním aj ďalšie nové veci. Už dlhšiu dobu plánujem jeden projekt o ktorom som zatiaľ málo hovoril, alebo skôr vôbec. Ide o projekt s názvom RAP FIESTA. Dovolte mi aby som vám povedal viac o čo ide. Táto vec ma napadla už dávno dávno ale nemal som toľko odvahy a síl to zorganizovať a začať nejako riešiť, ale ten čas konečne nadišiel. Rozhodol som sa viac menej pre dráhu hudobné videa v ktorej som spoznal veľa talentovaných ľudí z okolia ktorý sa tiež snažia svojim spôsobom presadiť, ale je jasné že v tomto štáte je to zubami nechtami, hlavne nevzdávať. K projektu, ide možno už celkom známu vec zo zahraničia. Funguje to tak že týmto chcem dať priestor aj začínajúcim ľudom ktorý sa chcú venovať rapu. Ide o krátke maximálne 2 min videá v ktorých budú mať možnosť raperi ukázať svoj freestyle, svoj flow. Videá budú točené priamo na ulici, budem sa zameriavať hlavne na to aby bola vystihnutá atmosféra ulice. Počet videí nieje jasný, zatiaľ som oslovil zopár ľudí ktorí súhlasili a zúčastnia sa tejto veci. Myslím že časom sa pridá viac a viac ľudí a rozbehne sa to naplno, tak že by som bol schopný spolupracovať aj so známejšími menami. Tento víkend sme natočili krátky "promo" klip s Makom (človek ktorý sa taktiež podieľa na organizácií tohto projektu). Krátky klip na track s názvom "co je s vami" sme natáčali v nahravacom štúdiu v Trenčíne. Video bude v priebehu týždna a fotky už môžte očekovať na patisphoto. 

NA FACEBOOKu bola vytvorená skupina pre tento projekt, koho to oslovilo prosím pridajte sa a oznámte to svojim priateľom, známym ktorých zaujíma takáto hudba a radi by to podporili tiež. Budem vám viac než vďačný. LINK:   


No comments:

Post a Comment