Friday, June 1, 2012

BMX - park ride

Už dlhšiu dobu som plánoval natočiť video v štýle BMX alebo skate. Tak sa mi aj podarilo. Svoje prvé video tohto druhu som natočil v spolupráci s Jakubom Halgi Halgošom. Našu spoluprácu sme plánovali a rozoperali už dlhší čas a tak sme spojili sily a pustili sa do thoto videa s názvom BMX - park ride. Určite to nebola naša posledná spolupráca, skôr naopak ešte len akýsi začiatok. Video bolo točené v skatepark, Trenčín. Ako park pre bmx a skate to nieje zlé, ale určite si to vyžaduje viacej starostlivosti ako je poskytované teraz. Myslím že tento park by bol na omnoho väčšej úrovni keby sa spoja sily a niečo sa zrenovuje a doplní. Ale je to tak ako to je. Do videa som zapojil bajkerov z Trenčína a to Matúš Kaščák, Jakub Lochmann a Jakub Bruch, veľká vďaka vám. Video bolo natočené s mojim fotákom Canon 550D a Halgi točil a fotil s Canon 600D. Video mi robilo menšie problémy na youtube, obraz sa podozrivo vlnil, nechápem ale už je všetko v najlepšiom poriadku. Takže kto nevidel, prajem príjemné pozeranie videa. Určite nezabudnite pozrieť fotky z natáčania na stránke ktorú najdete v sekci photos (fotky)




No comments:

Post a Comment