Saturday, April 14, 2012

runaway "making of"

Ako som už písal na facebook stránke, v utorok som natáčal nové video v Trenčíne so zopár členmi 3Run Slovakia School. Natáčanie prebiehol v dobrom duchu, počasie nám prialo aj keď to z rána nevyzeralo priaznivo. S chalani s ktorými som točil pripravované video s názvom RUNAWAY som nespolupracoval prvý krát čo znamená že som veľmi spokojný s ich disciplínou a organizáciou popri natáčaní. Bohužial čas ma tlačil, tak sme mali na natáčanie len úbohých pár hodin (myslím že tri). Video sa nám bohužial nepodarilo dotočiť celé, čiže pokračovať budeme onedlho. Kamerovať a režírovať naraz je dosť ťažké, tak mi pomáhal pri natáčaňí Emil Vagač (asistent réžie). Na video sa môžte tešiť do mesiaca, možno menej. Kto nevidel fotky z natáčania má možnosť si ich pozrieť na patisphotos.blogspot.com. Momentálne rozbieham zopár nových spoluprác s hudobníkmi (hip-hop, punk) a mnoho ďalších plus dopísal som pred nedávnom scénar na môj prvý krátkometrážny film. Ale o tom potom neskôr....

Tu vám ponúkam malú ochutnávku z videa:

No comments:

Post a Comment